Yli 75 €:n tilauksille toimitus SmartPostiin veloituksetta! :)

Haluamme asiakkaidemme olevan tyytyväisiä meillä asiointiin. Mikäli tuotteen tai tilauksen kanssa ilmenee ongelmia, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme toimitusehtojen mahdollisista rajoituksista huolimatta. Pyrimme parhaamme mukaan ratkomaan kaikki mahdolliset ongelmat molemmille osapuolille sopivalla ratkaisulla, toimitusehtojen mahdollisista rajoituksista huolimatta.

 

1. Yleiset ehdot

 

Kauneudenverkkokauppa.fi on Sky Group Finland Oy:n ylläpitämä, kuluttajille suunnattu verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on joko Sky Group Finland Oy, Helsinki (Y: 1780012-7) tai tuoteselosteessa erikseen mainittu kolmas osapuoli. Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan Sky Group Finland Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Sky Group Finland Oy:n välittämien kolmannen osapuolen hyödykkeiden tai palveluiden kohdalla sovelletaan Suomen kauppalain lisäksi kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja.

 

Sky Group Finland Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät Sky Group Finland Oy:n kotisivuilla. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.

 

Sky Group Finland Oy ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta olosuhteiden muutosta tai seikkaa, joka on Sky Group Finland Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota Sky Group Finland Oy ei kohtuudella voi voittaa. Kauneudenverkkokauppa.fi:n asiakaspalvelu on velvollinen ilmoittamaan Asiakkaalle niin pian kuin se on mahdollista sitä kohdanneesta ylivoimaisesta esteestä.

 

 

2. Asiakas

 

Kauneudenverkkokauppa.fi myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäiselle yksityishenkilölle (jäljempänä kuluttaja tai asiakas) ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle. Yrityksille, julkishallinto- ja yhteisöasiakkaille sekä kauneudenhoitoalan opiskelijoille ja ammattilaisille Sky Group Finland Oy ylläpitää erillistä tukkuverkkokauppaa (www.skytukku.fi). Erikois- ja ammattikäyttötuotteiden turvallinen käyttäminen vaativat oman alansa ammattiosaamista ja -koulutusta. Sky Group Finland Oy ei kanna vastuuta tuotteiden väärinkäytöstä tai puutteellisen koulutuksen aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista.

 

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty.

 

Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen.

 

Tilaustuotteiden sekä huoltojen toimitusaika-arviot on laadittu valmistajien ja kuljetusyritysten antamien tietojen perusteella. Sky Group Finland Oy tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Sky Group Finland Oy:n järjestelmään.

 

 

3. Tuotteet, hinnasto ja maksutavat

 

Kauneudenverkkokauppa.fi:n hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat eivät kuitenkaan sisällä kuljetusta tai mahdollista maksutapakulua. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

 

Tuotteen hinnan noustessa ennen lähetyksen käsittelyä Kauneudenverkkokauppa.fi:ssä tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Hinnan laskiessa toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.

 

Mahdolliset alennuskoodit on rajattu yhteen per asiakas ellei erikseen ole mainittu muuta.

 

Verkkopankit ja korttimaksut

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

 

Klarna

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (Y: 2247127-6). Katso Klarna-laskun ja Klarna-osamaksun tarkat ehdot osoitteesta www.klarna.fi

 

Collector

Luotonantajana toimii Collector Bank AB (Y: 2644718-5) ja maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (Y: 2122839-7). Katso Collector-laskun ja Collector-osamaksun tarkat ehdot osoitteesta www.collector.fi

 

Löydät lisätietoja maksutavoista myös verkkokauppamme Maksutavat-sivulta.

 

 

4. Toimitustavat

 

Tilauksen kuljetuksen hoitaa asiakkaan valinnan mukaan joko Posti Oy (Y: 0109357-9) tai Matkahuolto Oy (Y: 0111393-9). Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 1-3 työpäivää automaattisen tilausvahvistuksen lähettämisestä. Kuljetusaika on yleensä 1-2 arkipäivää. Valmiilla tilauksella tarkoitetaan tilausta, jonka kaikki tuotteet ovat varastossamme ja varattuina tilaukseen, sekä tilauksen maksutapa on hyväksytty.

 

Sky Group Finland Oy ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono, tai sen toimitus viivästyy Sky Group Finland Oy:stä riippumattomista syistä. Asiakas voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen/tuotteen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti, jos jälkitoimituksen arvo on alle 50€ tai jälkitoimitus ei kulje kirjelähetyksenä. Tilauksessa olevia tuotteita varataan enintään 14 päivää, minkä jälkeen tilaus perutaan ellei asiakas ole suostunut jälkitoimitukseen Sky Group Finland Oy:n ehtojen mukaisesti.

 

Asiakas on velvollinen tarkastamaan lähetyksen 14 vuorokauden kuluessa ja tutustumaan tuotteen käyttöohjeisiin ja –ehtoihin ennen käyttöönottoa.

 

Asiakas on vastuussa ilmoittamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta toimituksen ja laskutuksen kannalta. Lunastamattomista paketeista veloitetaan edestakaisen rahdin kuljetusmaksu.

 

Rajoitukset Postin SmartPost palvelussa:

SmartPost lähetyksen maksimikoko on 60 x 36 x 60 cm. Normaalisti lähes kaikki tilaukset saadaan pakattua maksimikoon alle. Mikäli pakettiautomaattiin lähetetty paketti on kuitenkin tilauksen koosta johtuen liian suuri, lähetys toimitetaan automaattia lähimpään Postiin. Asiakas voi halutessaan ottaa tilauksen yhteydessä yhteyttä Kauneudenverkkokauppa.fi:n asiakaspalveluun mikäli haluaa varmistaa lähetyksen koon ennen toimitusta.

 

Löydät lisätietoja toimitustavoista myös verkkokauppamme Toimitustavat-sivulta.

 

 

5. Palautusoikeus

 

Etämyynnissä käyttämättömillä tuotteille on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se olisi mahdollista myymälässä. Kauneudenverkkokauppa.fi myöntää asiakkaalle lain hengen mukaisesti oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

 

Kaikista palautuksista on sovittava etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Palautuskulut veloitetaan lähtökohtaisesti asiakkaalta, ellei palautus johdu virheellisistä tuotetiedoista tai virheellisestä tuotteesta.

 

Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja jälleenmyyntikelpoinen. Asiakas vastaa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta. Jos tuotetta on käytetty, tai muutoin asiakkaan toimesta tuote tai tuotteen pakkaus on muuttunut jälleenmyyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteesta koko sen arvolla. Tuote on palautettava alkuperäisessä tuotepakkauksessaan kaikkine osineen.

 

Rajoitukset palautusoikeudessa:

 

Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu.

 

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi leikkausveitset, sinetöidyt / steriilit tuotteet, suojakäsineet, ripsiliimat, ripsiharjat, huulirasvat ja -kiillot sekä meikit.

 

Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja/tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut. Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin asiakaspalautuksesta saatava pakettilähetysseurantatunnus on ainoa keino lähettämisen todistamiseksi.

 

Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ja tuotepakkausten ympärille tulee laittaa pehmustetta.

Sky Group Finland Oy ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

Sky Group Finland Oy pidättää oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään Sky Group Finland Oy:n käsittely- ja postituskulut.

Palautusoikeus ei koske yli 500 euron tuotteita, yli 1000 euron arvoisia tilauksia eikä asiakasta varten erikseen tilattuja/muokattuja tuotteita.

 

 

6. Takuu ja virhevastuu

 

Tuote- ja hintatietoja annetaan varauksella kirjoitusvirheisiin, varastotilanteeseen, loppuunmyyntiin, mahdollisiin virheellisiin teknisiin tietoihin jne.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan heti ilmoittaa virheestä sähköpostiosoitteeseen:

asiakaspalvelu@skygroup.fi

 

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Ostaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

 

Sky Group Finland Oy pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Tähän on varattava aina 3-5 arkipäivää. Huoltoaika-arvio Suomessa suoritettavassa huoltoprosessissa on 5-15 arkipäivää. Osa Sky Group Finland Oy:ssä myytävistä tuotteista joudutaan toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tällöin arvioitu huoltoprosessi on 10-30 arkipäivää.

 

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Sky Group Finland Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen säilyy Sky Group Finland Oy:llä myös kaupan perumisen yhteydessä. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut, Sky Group Finland Oy:n käsittelykulut ja logistiset kustannukset.

 

Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine)

 

 

7. Reklamaatio

 

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Sky Group Finland Oy pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat mahdolliset kustannukset ostajalta.

 

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko kirjeenä tai sähköpostilla osoitteeseen

asiakaspalvelu@skygroup.fi

 

Kuljetusyhtiön edustajan pitää voida todeta vahinko mikäli lähetys on vahingoittunut kuljetuksessa - käytännössä vastaanottajan on kieltäydyttävä vastaanottamasta vahingoittunutta lähetystä tai vahingosta on otettava kuvatodiste.

 

 

8. Vastuun jakautuminen yrityskaupassa

 

Tuotteet ja palvelut myydään aina sellaisena kuin ne ovat. Sky Group Finland Oy ei ole vastuussa tuotteiden tai palveluiden virheestä ja/tai käytöstä aiheutuneista välillisistä tai välittömistä kuluista, eikä tulonmenetyksestä. Sky Group Finland Oy:n korvausvastuu rajoittuu aina näiden sopimusehtojen sisältöön. Tuotevirhevastuu rajoittuu mahdolliseen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

 

Yrityskäyttöön hankitun laitteen takuuaika määräytyy valmistajan takuuehtojen mukaisesti, ja takuuajan päättyminen lopettaa Sky Group Finland Oy:n vastuun. Tuotteen fyysinen avaaminen laitteen muokkaamiseksi päättää takuun ja myyjän vastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut.

 

Sky Group Finland Oy pidättää oikeuden ohjata yritysasiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään.

 

Sky Group Finland Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos se kohtaa ylivoimaisen esteen, jota se ei voi kohtuudella voittaa. Sky Group Finland Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle ylivoimaisen esteen kohdalla asiakkaalle aiheutuvaa vahinkoa tai kustannuksia, ja on oikeutettu purkamaan sopimuksen.

 

Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy kiistattomasti Sky Group Finland Oy:n sopimusehdot. Mahdollisia asiakkaan käyttämiä hankintasopimusehtoja tai välitettyjen kolmannen osapuolen palveluiden sopimusehtoja ei noudateta niiden ollessa ristiriidassa Sky Group Finland Oy:n sopimusehtojen kanssa.

 

 

Haluamme asiakkaidemme olevan tyytyväisiä meillä asiointiin. Mikäli tuotteen tai tilauksen kanssa ilmenee ongelmia, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme toimitusehtojen mahdollisista rajoituksista huolimatta. Pyrimme parhaamme mukaan ratkomaan kaikki mahdolliset ongelmat molemmille osapuolille sopivalla ratkaisulla, toimitusehtojen mahdollisista rajoituksista huolimatta.